buy term paper

بازاریابی و تبلیغات

امروزه تبلیغات به رکن جدایی ناپذیر کسب و کار های تبدیل شده است. جلب توجه و نظر مشتری در بازار رقابتی این روز ها سخت تر از قبل شده و سازمان ها برای دستیابی به این مهم هزینه های هنگفتی برای تبلیغات پرداخت می کنند. از طرفی تبلیغات سنتی دیگر کافی نیستند و سازمان ها همواره به دنبال روش های جدید تر و خلاقانه تر برای ارائه ی برند و محصول خود هستند.

راه حل درست ترکیب روش ها تبلیغات سنتی و روش های جدید و خلاقانه است. شاید بتوان گفت با توجه به نکات بالا و همچنین مزایای بی نظیر روش های جدید تبلیغات برای سازمان هایی با بودجه بازاریابی محدود می توان پیشنهادات جذاب جدیدی را اجرا کرد.

تبلیغات مناسب باید به اهداف زیر منجر شود :
• افزایش آگاهی برند
• معرفی صحیح سازمان و محصول
• یادآوری برند یا محصول در ذهن مشتری در هنگام نیاز
• ایجاد یک تصویر خوب و دلخواه سازمان در ذهن مشتری
• افزایش فروش مستقیم و غیر مستقم

 

  • تحقیقات بازار
  • طراحی هویت برند
  • دیجیتال مارکتینگ
  • برنامه ریزی کمپین
  • رسانه های نوین تبلیغات

 

تبلیغات در قطارهای پنج ستاره فدک

هرچند تبلیغات در داخل قطار در داخل کشور ما، رسانه ای جدید و تازه به حساب می آید، اما در سطح دنیا، برند های زیادی اینگونه تبلیغات را به صورت مداوم در دستور کار خود قرار می دهند و همواره جذابیت های خاص خود را برای برندهای بزرگ به همراه داشته اند. قسمت های مختلف قطارهای درجه یک را می توان با عنوان ابزاری تبلیغاتی در نظر گرفت. حتی پکیج های کترینگ غذایی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و به طور کلی می توان گفت که این رسانه، به خاطر مشخصات بی نظیرش، راهکاری نو در دنیای اشباع شده رسانه های تبلیغاتی مختلف نظیر بیلبورد و تلویزیون به شمار می آید. که در ادامه به فضاهای دیگر تبلیغاتی درون قطارها اشاره خواهد شد.

 

تبلیغات در هتلهای بین المللی پارسیان

با توجه به اینکه هتل های پارسیان میزبان افراد سرشناس و رویدادهای مهم سیاسی ،اقتصادی ، ورزشی و فرهنگی برگزار شده در ایران بوده و هست ، مخاطبین و مراجعین به هتل را افرادی از قشر ثروتمند ، مدیران عالی شرکت های برتر و فعالان اقتصادی در کشور تشکیل میدهند . از همین رو این شرکت امکان تبلیغات برای تمامی برندهای مطرح را در فضای لابی، اتاق و محوطه هتل برای صاحبان مشاغل جهت بهتر دیده شدن فراهم نموده است. که در ادامه به فضاهای دیگر تبلیغاتی هتلها اشاره خواهد شد.

 

تبلیغات BTL

استراتژی تبلیغاتی برای مخاطبان هدف خاص از جمله مهمترین فعالیت هایی است که شرکت های تبلیغاتی انجام می دهند. واحد BTL شرکت تبلیغاتی SBC، به منظور ارائه خدمات کامل بازاریابی به فعالان عرصه تولید و تجارت، در حوزه BTL راه اندازی شده است. این واحد با بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص به ارائه خدماتی از قبیل مشاوره، طراحی و اجرای فعالیت های BTL با هدف بالا بردن نرخ دسترسی به مخاطبان خاص و استفاده بهینه از بودجه تبلیغات، می پردازد.
تبلیغاتBTL تبلیغاتی است که براساس دیتا بوده و تمرکز آن بر فراگیری مشتری و برنامه های یادآوری است ضمن اینکه قابل اندازه گیری هم می باشد، ایمیل مارکتینگ، سرویس های تعاملی و اسپانسری و… در این دسته جای می گیرند.

 

فهرست